Big Mac Chant!!!

  • 6
Gementar juga perut aku bila tungu giliran. Perasaan berdebar tu terbawa ke kenangan zaman sekolah rendah agama dulu. Masa nak tasmik hafazan.

Cuma kali ni bacaannya:

"Two all beef patties, special sauce, lettuce, cheese, pickles, onion. On a sesame seeds bun"

Depan seorang partimer McD yang tak berapa pandai nak gunakan stopwatch. Sekejap-sekejap aku ready, dia pula yang tak mula. Kena sebut dibawah 4 saat tau!

Owh! dan kali ni, ada ganjaran. Dua kali percubaan, dan dua biji Big mac untuk Nina dan ayah di rumah.

Jenguk-jenguk Big Mac percuma!! : McD Chant Challenge

6 comments:

Najmuddin Yusoff said...

fuh, terer! respectlah. :)

KodeeXII said...

salam

hahahah.. baru la aku tahu apa benda dia cakap dalam iklan tuh.. hahaah...selama nih aku dapat cuma part.. on a sesame seed buns tuh jer... hahahaha...

lain kali aku nak gi mickey d.. aku ajak ko lah.. hahah.. berapa kali leh try sorang ek?

hmmmm.. lama tak pekena big mac..

tasekM said...

ke engkau makan semua hah??.. keh keh keh..

up on my forehead said...

mcd boleh offer free big mac but aku on diet HA HA HA HA

Amyz! said...

big mac ke? tapi aku suka mc chicken... haha.

sinaganaga said...

aku suka kalau kau baca entri ni kat Maskara - kita tengok apa reaksi penonton apabila kau boleh baca teks tu dalam 4 saat.

by the way, jangan lupa! 47 darjah!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers