• 7
5 tahun lepas. Darah aku tak laku walaupun aku menyembah minta darah aku diambil.

Siapa kata perempuan bagus dalam mengingati tarikh? Aku bukan perempuan itu.

Kalau aku ingat, aku patut dapat menderma darah 5 tahun lepas. Dalam ingatan aku, aku berada di UK pada 1996.

Hari ini. Baru aku dapat ingat semula, bila aku berada di UK. 1997. Darah aku laku untuk transfusi.

Iya. Aku perempuan suci berhati mulia.

Menderma darah. Aku harap tak ada vampire curi stok darah aku dari UMMC.

Darah aku kan manis.

7 comments:

Amyz! said...

Hahaha. Harap2 begitulah. Aku rasa vampire tak sempat nak cari darah ko. Stok darah kat UMMC tu banyak. Mana sempat dia capai, dia ambiklah. Tak kuasa dia nak cari-cari. (Kalau vampire tu tgh desperate la kot? Kalau dia memang niat nak curi darah kau, ada baiknya dia terbang terus pergi pantai dalam nun.. ) Hahahaha.

Nida Shaari said...

Aku. Kategori penderma universal.

Tapi. Aku tak layak langsung menderma darah.

eerrr.. mungkin aku kena derma dara dulu kot?

ha ha ha

cik puan daun said...

amyz: kalau vampire tu se-cute Edison Chen, aku rela je dia gigit leher aku.. ahahaha

Nida: Woitsss.. lepas derma dara ko leh tambah sket berat badan kotss.. ahaha

Nida Shaari said...

Babe, walaupun aku penderma DARAH universal tapi tiada penerima universal untuk DARA aku yach.

harap maklum.

Okay agaknya itu lah cara untuk aku tambah berat badan yang sekarang ini sama berat macam ko masa tadika..

Anonymous said...

darah saya tawar..so doktor kata saya tak digalakkan derma darah

Anonymous said...

Agak2nya, darah aku manis lagi ke?

sinaganaga said...

darah aku AB+ (tak laku juga)

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers