• 9
Tiba-tiba tekak aku rasa perit.

Susah nak menelan air liur.

Lapisan nipis terbentuk di kelopak mata buat pandangan aku makin kabur.

Arghhhh!! Aku benci iklan petronas. Selalu buat aku sebak. Dah la aku ni ciwek(kuat nangis in jawa. Yaaaa.. aku orang jawa. Kenapa nak malu mengaku orang jawa??!) by nature.

Yet, aku gerakkan juga wireless mouse aku utk tekan butang play di website tu. Sekali lagi. Dan lagi.

Dah tau tau sebak-sebak kenapa tengok juga? Abang aku tanya.

Saggitarian memang suka contradict themselves. Jawab aku ringkas sambil lap air mata.

Tangan kanan aku gerakkan mouse utk mencari butang play bagi kesekian kali.

9 comments:

Amyz! said...

Hahaha.
Ko jangan buat aku menangis sekali!!! Bencilaaaaa...

Nida Shaari said...

huk huk huk.. iklan raya petronas tu juga buat aku sebak.. ditambah dengan lagu yang melatarinya..

"ayah dan ibu.. ayah dan ibu.. itulah permulaan kami.."

huk huk huk.. aku dah xde ayah.. aku cuma ada ibu je sekarang ni.. terasa seperti aku anak yang tak cukup berbakti kepada orang tua..

Amyz! said...

Nida : alaa.. jgn cakap camtu. ko buat aku tambah2 sebak je.. :-(
*hugs*

ayobkelubi said...

daun,kat blog aku pun taruk,tapi old version nyer yg ada amani.aku suka,mmg sebak. touching sewaktu dengannya.

kaezrin said...

aghhhh saggi mmg camtuh and yes aku nangis berbaldi2

Anonymous said...

err..adakah aku heartless kalau tgk iklan tu n tak nanges?

hehe..

btw daun,
selamat hari raya.

Kemat said...

JANGAN SEDIH2 NAK RAYA DAH...

SALAM AIDILFITRI

MAAF ZAHIR BATIN

Anonymous said...

http://www.petronas-raya.com/video.swf


tak leh sedey sgt ..
tak mcm yg lepas lepas ...

Anonymous said...

So sorry to use this space. FYI, I am currently helping some friends to raise donation for a friend in London afflicted by cancer. Perhaps, you would like to spread the words around. Here is the link and many thanks.

http://nonesuchideas.wordpress.com/2007/10/18/hulurkan/

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers