Penat

  • 6
Aku penat.

+ rasa nak nangis

huhuhuhuhuuhhu

6 comments:

Amyz! said...

:(
Jgn nangis. Abis make up & eye shadow yang cantik tu. ;-)

Mak Su said...

kenaper nak nangis tu? saya nak menghulurkan salam kenal.

Nida Shaari said...

xpe.. nanti akan tiba saat yang happy-happy..

babe, kalau aku yg nangis ok jer sebab x kan cacatkan solekan.. eh, ade ke solekannya?

Manusia Pekasam said...

Salam Pekasam cik daun,

Bila sedih ingat Allah, bila gembira ingat Allah.

Anonymous said...

awat?
aku ingat aku sorang jer kepalaotak wire putus....

-exroomie

Ungku Nor said...

takyah nangis la.
Perhentian kita, jom!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers