out & about

  • 8
Out & About

Girls weekend out. Aku, Sal dan Nida. Self proclaimed gadis-gadis kesepian (aku mmg choose untuk jadi gadis yang kesepian.. malas nak kuar ngan bf .. sorry Awak.. :P). Telah di sampuk hantu berjalan dan beli barang-barang yang tak sepatutnya kitorang beli. Luxury dan gilir-gilir (sudah ada tapi mahu lagi satu dan lagi) punya bende.

Nida sudah terbeli dua pasang t shirt (tak ada dalam bajet)

Sal sudah terbeli handbag Guess (suppose tak beli.. mmg nafsu semata)

Aku pulak sudah terbeli sesuatu yang aku panggil jam 'middle age crisis'. Sepasang Solvil Titus bertali putih bertatahkan crystal yang mmg da bomb!. Buat aku kelihatan seperti 18 wannabe. Ahahaha. very not me but I loike it very much.

Sedar umur aku sudah nak mencecah 30 dua tahun lagi. But tak kisah lah. Its a mother 'wannabe' day treatment untuk aku dan kawan-kawan.

8 comments:

Amyz! said...

terapi emosi beb. terapi emosi. aku nak buat entri pasal shopping seorang diri. :-) ya. aku shopping seorang diri untuk terapi emosi. :-)

Salina said...

beg aku made in china la beb. mau aje aku pi kedai tu balik. :(

Nida Shaari said...

DAUN : hahaha.. sehingga hari ini betis aku belum pulih daripada kekejangan..

Aku rasa nak ukur je berapa kilometer kita tawaf hari tu.. ahaks

AMYZ : eerrr bukan kau berteman ke itu hari?? ha ha ha

SAL : Lorh.. pergi ja.. apa salahnya.. hak kita sebagai pengguna taww.. Keji lah!!

Amyz! said...

nida : baca entri aku. selepas perjumpaan & menghantar teman aku itu pulang. ko akan faham. hahaha.

Nida Shaari said...

AMYZ : hahah tentulah aku dah baca.. aku pengomen pertama kan??

Amyz! said...

nida : ya aku tahu. terima kasihhh.. hahaha. i lep u nida!

Sue said...

aik! lagik 2 tahun baru 30 dah kena tempias middle age crisis alahai

Anonymous said...

hmmm aku setahun lagi 30 so automatically this year aku akan rasa am already 30 since memang selalu add on setahun extra tapi kenapa aku belum terkena middle age crisis?

solvil titus, yang aku ingat, lambang cinta yang berkekalan *kononnya*. ahhh buat aku ingat cinta monye zaman tok kadok jer kau nieh. haha.


-ex-roomie-

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers