bday

  • 5
Aku secara rasminya telah menjadi ahli 27th Club.

Terima Kasih En. Awak kerana memberikan kite cahaya.
....
...
..
.













Mesti korang ingat aku jiwang kan? :P

Yups! cahaya lampu di dapur rumah aku. Daripada haritu dok berkelip-kelip. Buat aku sakit hati aje.


p/s: Soalan bila nak kawin. Bila nak langsung. Bila nak nikah. Bila nak keluar daripada kelab GEBU. Bila nak mendirikan rumahtangga. Tak akan dijawab. Tak ada soalan lain ke? Soalan bersempena birthday yang paling kreatif akan dapat 10 biji homemade creme caramel in a cup atau yang setara dengannya sebagai hadiah. Ahaks

5 comments:

Anonymous said...

Soalan ala-ala juring:
ceritakan dalam ayat yang kurang dari 100 patah perkataan pengalaman paling manis anda menyambut hari jadi?

Anonymous said...

aku selalu lupa aku dah masuk kelab twentyeight dan masih ingat aku nieh twentyseven but orang suka tanya if aku twentytwo. konfius aku konfius!

miss I

Anonymous said...

selamat hari lahir daun.. moga dimurahkan rezeki dan berbahagia hendaknya selalu...

Anonymous said...

Cik D hAppy Belated BurpDay!!!!

ko nak soalan yang kreatipkan?

Bile Cik Daun Jr nak lahir?

muhehehhe... jgn amrah Cik D, menten tomei ek!

ayobkelubi said...

daun : selamat hari lahir.maaf terlambat

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers