Roda

  • 20
Roda

Hidup ni macam roda. Aku rasa roda aku berputar dan terkena tuah 27 tahun sekali. Dan sekali itu adalah pada Sabtu lepas. Bila nombor aku naik pada cabutan bertuan Makan Malam Tahunan company aku. (definisi Tahunan adalah sepuluh tahun sekali dalam konteks company nih).

126.

Aku tak pernah bertuah mcm ni. I was almost histerical. Ahahaha. Being a drama queen  dan 'poyo gedik'. I supposed to act as one.

Sebab di tangan aku ada Motorola Razor V3.

Mungkin kena tunggu lagi 27 tahun untuk roda aku berputar di tempat yang sama. Semula.

Bila saat paling bertuah anda?

20 comments:

Tok Rimau said...

(Awas: Ayat menggoda di hadapan)

Saya? paling bertuah?

1. Bila jumpa blog daun.
2. Bila jumpa daun face to face.

Itulah saat bertuah saya.






(Hi hi. Ez, aku bukan nak ngorat adik kau, aku cuma nak applikasikan Social Engineering yg kau ajar tu. Ha ha ha. Makin hampir umor 40 makin power ayat-ayat aku. ha ha ha)

Korakora said...

tu razor utk laki ke razor utk pompuan?

tapi dengan mengambil kira kegedikan kau, aku rasa tu razor utk pompuan.

eh jap, kau dapat mesin cukur ke telefon?

cik puan daun said...

TokR: Saat itu juga saat paling bertuah aku yang kedua. :) *aku pon ada social engineering skills to implement*

Bukunota: Razor pisau cukur cap motorola jerr...

Aqil Dot Com said...

waaa tahniah!!!
kau dah ada lebihan handphone kan... apa kata bagi aku satu? :P

Anonymous said...

hai daun yang comel...
secomel razor....
ehehhee

Anonymous said...

oh oh saat bertuah saat saya jumpa dia dan juga satu sumpahan yang berlarutan kemudiannya ha ha ha ha

-ex-roomie-

kaezrin said...

whey

bila nak tayang kat aku..and sejak bila ader company annual dinner ni...kekekekek tak pernah aku dgr pung....

Jarri said...

lucky draw masa annual dinner.
ok la tu. dapat henset pulak.

Anonymous said...

kaezrin, kaezrin, how many times must I tell you? Jangan speed read. Kan sudah dikatakan. Annual dinnernya bukan setahun sekali in this company but 10 tahun sekali. ha ha ha.

-ex-roomie-

Anonymous said...

saat bertuah aku ialah bila dapat...

toaster..
toaster lagi..
lagi2 toaster...

:-)

rudy bluehikari said...

pelik sungguh sependek2 aku keje kat F**M tuh takpenah ada annual dinner....hik hik...untunglah ko cikdaun!

Amyz! said...

wah. motorola~ nyum.. nyum..

saat bertuah aku juga..
blender.
blender lagi.
lagi-lagi blender.

muahaha... ok gak. boleh buat modal adiah kawen kawan.

pesanan : jgn kawen dlm masa terdekat ini kalo tak nak adiah blender.

cik easy said...

Aku pernah annual dinner kat sana...masa company tuh masih ada swimming pool di jln tandang...dulu smeua org akan gerenti dapat hadiah.. tapi kini hanya yg bertuah...

Saat yg bertuah aku?

Hmmmmmmm bila mak mertua aku kata ok bila aku kata aku suka kat bini aku.. ehehhehehhe

ayobkelubi said...

saat bertuah aku?

haiyaaa,dulu beb,tahun 1997 dan aku menanti 2007 akan dtg utk mengharap ianya kembali.

daunnnnnnn,razor tu nipis,ko clumsy.nanti pecah,meh aku jaga!.hahaha,satu cubaan yg pasti gagal.

Anonymous said...

Aku lak asyik dpt anak beranak gelas dan cawan.

Woit spyz, tuko ngan set cawan aku nak? Aku takdak toester. :D

Anonymous said...

saat bertuah? br sekali je bertuahnya pon..
aku dpt blender yg bleh blend ice kiub aka buat ice blended. berharga 300 lebih.alhamdulillah dpt pree. kalo nk beli, jgn harap laa..

hana

whx3691 said...

Cik Daun jangan lupa sapa yang dapat cabutan yg. pertama malam tuh.

Rasa macam Tan Sri lak dengan baju batik stail wakil rakyat. Tapi jalan lak mula tak betul bila orang lain pandang pandang

Anonymous said...

Hmm...

I'm also a V3er. eventhough dah setahun using it, people still like to flip it open & look at its sexy features.

can't say the same utk tuan dia ni ler. hehehe!

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Reema saab san antonio tx Singelton rental cars Trackbird hardware barcode scanners blowjob mom Zoloft heart evista digital sexy moms foot Conferencing educational video 2mg xanax paypay Diamond crown passive humidifier lasik surgery Camera connecting surveillance advantages and disadvantages of the 401 k plan cooking boarding school effects of snorting klonopin

Anonymous said...

Enjoyed a lot! Male cosmetic surgeons in greenville sc Guide to seo 1997 ford motors 4.2 liter for sale gmac car loan Dark eyes colors contact lens Proactiv skin care kit 4 piece system Time share fsbo Limo + nyc + sex 5 megapixel digital cameras webhosting Radar detector review0.09 Cellulite behandeling Security system batteries lamborghini diablo chevrolet Yasmin books Home bookkeeping job Key numbers to play in keno

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers